Snorigt...

Både Kevin och Audrina har gått och blivit förkylda
stackarna...
Hoppas nu att dom inte får feber på det här annars blir det inte Kalmar på fredag.
Audrina har sovit jätte dåligt i natt, och jag mådde så satans illa i natt, de var ju min natt men tyvärr fick Jocke ta det mesta inatt.
Så vi båda har varit otroligt trötta idag!
Inte mycket vila på dagen heller för Audrina bestämt att vara mer vaken på dagen nu,
så nu håller jag tummarna att Audrina är trött i natt så att Jocke får sova för jag ska ju jobba i natt!

nehe nu ska jag sätta mig vid tvn och kika lite innan det är dags o åka till jobbet!

p.s mår illa just nu också d.s


Kommentarer
Postat av: Jonna

stackarn som mår illa, men belöningen kommer i sommar vett du! ha det bra i kalmar!!puss o kram

2009-02-05 @ 12:29:26
Postat av: Mira



Usch o må illa, been there,done that...hehe...jo jag mår med illa...o så har jag haft en dag då jag tillbringat största delen till att springa på toa för att pinka!!!...o näsblod...iiiih!

Känner mig såååå gravid idag, hoppas att ultraljudet imorgon bekräftar känslan. :/



Hoppas ni får en underbar resa- o håll gärna en eller nån tumme för oss imorgon vid 10,30.....



KRAMAR!

2009-02-05 @ 17:13:34
URL: http://bebisverkstan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0