Tiden räcker inte!

Såg att jag inte skrivit på en vecka nu
och det är ju ganska så länge sen...
Men det har ju hänt en del sen sist!
Jobbet är ju en del av ursäkterna och min alldeles egna lilla familj så klart!
Men den största är väl att jag faktiskt har prioriterat bort bloggen nu en vecka!

Som sakt har varit förkyld över en vecka nu men idag känns det lite bättre, men den hemska hostan vill inte ge med sig!
Barnen mår alldeles utmärkt , Audrinas lilla tand sticker ut mer och mer för varje dag nu, vi har även upptäckt att Audrina har blivit "mammas flicka" Kan knappt lämna henne i ett annat rum nu utan att hon ska blir jätte ledsen, det beror väl på att jag börjat jobba nu vilket gör att hon saknar mig!
Kevin han har sportlov den har veckan vilket innebär en rastlös pojke som vill göra allt och inget,,
men vi ska ta en utflykt här i veckan till isstadion vilken kanske lugnar ner honom ett par cm...

Ett besök hos mödravården blev det också
allt gick bra tog blodprovet vilket man alltid gör vid inskrivning
beräknade även att bebisen ev. kommer den 2 september,, men som sakt jag tror mer på ultraljudet!

Det har även hänt en tråkig sak
jo min mamma ligger på sjukhuset och har världens smärta
hon har legat där sen i fredags
hon har ju i dåligt skick...Har varit uppe hos henne i stort sätt varje dag...
En inflammtion på bukspottsköteln heter det ...
Håller bara tummarna nu att hon blir frisk snart!

Har haft en del främmat hemma här också
Jonna och Stefan i söndags vilket var jätte trevligt , men förlåt om jag var lite ur fokus men ni visste varför!

Grannarna Mira och Antti med grabbarna
blev bjudna på en god ananaspaj
mm..vet inte varför du visste att jag var riktigt sugen just då?
Tanke överöring kanske?
Tack det var trevligt!


Jobbet ja,, det är mycket nu när man inte jobbat på nio månader ,, måste ju lagra massa info hela tiden men jag ska nog hitta balansen igen,,, men tålamod behövs.....

Nää nu ska jag lata mig en stund nu !!

Ska skriva snart igen och ska bjuda på bilder nästa gång jag lovar!

P.s Till vissa här i livet,, tänk på vad ni gör och hitta er själva istället!..D.s



Kommentarer
Postat av: jonna

heei! vilken dag har ni tänkt ställa till med fest på isstadion? jag är ledig i morgon och har inget för mig under fm... tack sj för senast, du behöver inte ursäckta dig för oss, de vet du! och dessutom tyckte vi det var roligt( stefan kommer höra av sig om den där bandyn och de till jocke, fast han var lite rädd att jocke skulle tycka/tro att det var min ide, eftersom det var jag som sa frågade....men men...säg inget om de, oss imellan bara...blink) puss o kram

2009-02-18 @ 14:13:10
URL: http://twintyra-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0