Tjejkväll..Eller?

Just nu är det väldigt tyst här hemma!
Varken Jocke eller Kevin är hemma så nu är det bara jag och Audrina 
känns lite ovanligt faktiskt!
Jocke är och ska festa hos grannarna vilket gläder mig,,han behöver det och är verkligen värd att få komma bort han med!

Själv har jag nästan bott på sjukhuset en vecka
det är ju för att mamma är ju där...
Hon blev ju sämre igår vilket gjorde att jag fick en gråtattack och åkte upp för andra gången...
Läkaren hade ju sakt om hon inte hade åkt in just den tidpunkten så skulle vi ha mist våran mamma...
Så himla sjukt att man inte kan fatta att man kan faktiskt mista sina nära och kära väldigt fort!
å nu har jag verkligen börjat tänka i andra banor , ett uppvaknande tror jag!
Ta hand om era nära och kära och ta inte dom för givet vilket man kan göra !!
Hoppas verkligen att allt kommer att bli bra !
Mamma va visst lite piggare idag så nu känns det väl lite bättre!

Nää nu ska Audrina gå och lägga sig
måste avsluta nu!

Ha en trevlig helg !

P.s Grattis Johanna ,, 20 år är verkligen speciellt! Hoppas att du får en minnesvärd dag"! D.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så mycket!! hihi =) Kram

2009-02-21 @ 16:35:32
Postat av: Johanna

Som vanligt kom inte mitt namn med!

2009-02-21 @ 16:36:20
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0