Dags igen...

Har inte skrivit på länge nu
dags för det kanske?
batningen går sådär,
avslutade mina soppor klarade inte av smaken längre men
jag har börjat gjort mat istället som är nyttigt och som jag går ner av
det blir mycket fisk, grönsaker och frukt istället
känns bättre faktiskt
har lyckats gått ner 4,1 kg redan
duktigt!
Som det känns nu så kommer jag nog fortsätta men kommer att lägga ett längre mål istället
ingen ide och stressa med vikten.
Har ju all tid i världen!
Kommer ju att börja träna nu i februari också!

Ja hur det är hemma?
Jo tiden går fort nu!
Nu är det inte många veckor kvar tills jag börjar jobba
längtar faktiskt konstigt nog!?
men vet ni det blir lång tråkigt att gå hemma hela tiden !
Audrina växer så det knakar
rensade hennes garderob nu
alltså tog bort alla små kläder
det blev ju hur mycket plats som helst i hennes garderob
hon har ju så mycket kläder,
hon har inte hunnit använda allt än!

Kevin börjar skolan i morgon
usch så tiden går...
Snart börjar ju han tvåan OJOJ!

Nä nu blev det för långt inlägg...

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du skriver aldrig för långt! allti spännande att läsa =) ses i helgen, ska bli kul! p&k

2009-01-08 @ 09:59:36
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0