Fattar inget!

Skulle det gå så här snabbt?
Jo tydligen, jag har ju ett förflutet med att ha svårt och bli med barn men nu helt plötsligt så är jag med barn igen !
Kan inte riktigt fatta detta!

Det började ju med att kände av halsbränna för några veckor sedan!
La ingen energi på det utan tänkte att det skulle vara något tillfälligt!
men så idag så skulle jag mata Audrina med mat , nåt med coscos i och enligt mitt lukt sinne så luktade det något fruktansvärt! Jag mådde t.om illa
Jo då sa Jocke att nu är det dags och testa sig!
Jocke iväg till apoteket och köper testet som många gånger förr visat ett minus vilket då innebär -icke gravid
men testet  som gjordes idag visade starkt plus på bara några sekunder!
Jocke och jag tappar hakan...!
men ett starkt leende i bådas läppar!
Ja det blev ett faktum nu vi ska bli föräldrar igen!
Men hela dagen har varit overklig,
men samtidigt har det slagit ner som en blixt från ingenstans
GRAVID igen!

Hur det känns?
Klart att vi är lyckliga men vi har varit chockade hela dagen!
Vi som kämpade så många år med Audrina!
Och så nu "vips" så var det dags igen!
ett barn är ju trots allt en guda gåva!

Ett problem
vet inte när jag riktigt har haft min
röda vecka...
Ska ringa i morgon
måste ju få veta när jag blev befruktad!

Men en sak är säker den här dagen kommer jag nog minnas hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

STORT Grattis till Er!! Gud vad roligt!

En bebis igen!! :D Kram

2009-01-18 @ 22:04:44
URL: http://impregnant.blogg.se/
Postat av: Johanna

STORT Grattis till Er!! Gud vad roligt!

En bebis igen!! :D Kram

2009-01-18 @ 22:06:18
URL: http://impregnant.blogg.se/
Postat av: Mira

Hihihih!!!!....HELT FANTASTISKT UNDERBART MINA VÄNNER!!! Är såååååå enormt glad för er skull!!



Stora kramar!

2009-01-19 @ 06:40:01
Postat av: jonna

Wooohooo! guu så underbart härligt livet kan forma sig ibland! roligt för er! hörs snart, som ja sa igår, vi saknar er!! p&k

2009-01-19 @ 12:02:48
URL: http://twintyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wooohooo! guu så underbart härligt livet kan forma sig ibland! roligt för er! hörs snart, som ja sa igår, vi saknar er!! p&k

2009-01-19 @ 12:06:19
Postat av: Anonym

Wooohooo! guu så underbart härligt livet kan forma sig ibland! roligt för er! hörs snart, som ja sa igår, vi saknar er!! p&k

2009-01-19 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0