Glömt en sak!

Jo jag o Mira är gravida samtidigt
det ska bli helt underbart!
Troligtvis så skiljer det bara några veckor för oss!
Vi ska ha barn nästan samtidigt!
Va häftigt!
Nån och ha sällskap med under mammaledigheten!
Är så himla glad för deras skull!
Komiskt på ett sätt är det också...
Mira berättar för mig bara några dagar innan jag visste om att jag har ett liv innuti mig!
Hurrade för dom
och nu får jag hurra för mig själv ju också!

Idag ska jag prata med barnmorskemottagningen och se vad dom råder mig och göra för att ta reda p hur långt gången jag är,
va ju så dum och inte anteckna när jag hade röda veckan senast!
Men tanken slog ju mig aldrig att det skulle ske...
Men där fick vi!

Nu till nåt helt annat!
Kevin har lärt sig och läsa!
Ohh vad det var helt underbart och höra honom och läsa en liten saga igår
gissa om jag är stolt!?
Han har ju blivit så otroligt stor ju!

Ha en bra dag det tänker jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0