Hinner inte med...

Dags och skriva igen tror jag tänkte lägga upp nya bilder

Min vecka

Det började ju med att testet visade ju positivt här är beviset..
Kan fortfarande inte fatta det,
både jag och Jocke har liksom inte kopplat det än, men förhoppningsvis så blir det mer verkligt snart!


Audrina sitter nu , fast med lite hjälp, det blir bättre för varje dag nu!
Hon är så duktig tjejen...

Fattar bara inte att tiden går så fort ?
Audrina är ju snart 7 månader...
Kevn Börjar 2.an efter sommaren...
Den tredje bebisen kommer kanske i början på september eller i slutet av Augusti...

Jocke har varit ledig sen i torsdags,
det känns skönt och ha han hemma nu när jag har börjat mått illa...
Själv så börjar jag jobba snart igen , söndagen den 1 februari
ska faktiskt bli skönt...
Jocke och jag kommer ju träffas mera , han kommer ju va pappa ledig i fyra månader....
I morgon blir det till och bowla med Kevin ,
Audrina blir hemma med Pappa och mamma dom kommer hit och tar hand om henne..När vi har en "Kevin" Dag!


Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

heei! hoppas du skriver om bowlingen snart, vill läsa!! hoppas allt är bra med er!

2009-01-26 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0