"Kevin dag"

Fick en önskning av nån att jag skulle skriva om "Kevin dagen" (bowlingen)
så jag får väl göra det nu då!

Mamma och pappa kom ju hit för att vara barnvakt åt våran prinsessa!
För övrigt så hade det gått bra!

Jo Kevin fick ju sin bowling med mig o Jocke
stackaren gick och tänkte på det hela dagen - mamma det kittlas i magen hela tiden...
Lilla vännen var ju pirrig i magen!

Vi hade det så mysigt
Kevin hade ju aldrig bowlat så nu var det på tiden
o han trivdes som fisken i vattnet toppen av allt det var ju disco bowling också
han gjorde ju en del "dans moves"...





Det roligaste av allt var ju att JAG vann över Jocke !!
Haha det var så roligt
för första gången som jag fick känna att jag var duktig...
(är annars urusel på att bowla)
Kevin fick rättså höga poäng , vi var så stolta över honom!
Vi hann spela två serier innan det blev dags för och äta tacos buffen
som förövrigt vi tyckte var lite dålig,
när vi kom dit så tyckte vi att köttfärsen var kall, och allt var nästan tomt...
så vi fick säga till några gånger för att dom skulle fulla på!

JO Kevin var jätte nöjd av våran kväll
jag lovar han somande snabbt den kvällen..
nu planerar vi för nästa lilla utflykt med våran stora gubbe!


Lägger in en bild till men den har inget och göra med den här kvällen men jag tycker den är alldeles underbar för att undvika
se själva!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jonna

tjiihii! kul att läsa, ni verkar ha haft en bra stund tillsammans alla 3! kul att du vann, även om du bör veta att det finns mycket som du är bäst på!!!! jätte fin bild längst ner! puss på!

2009-01-28 @ 09:31:00
Postat av: Mira

Låter som ni hade det väldigt trevligt, tråkigt med tacobuffen dock!

Coolt med discobowling! =D



kram!

2009-01-28 @ 12:15:44
URL: http://www.bebisverkstan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0