Mår illa...

Nu har illamåendet kommit tillbaka
nu vet jag att jag är gravid nu när alla "biverkningar" börjar komma smygande...
Brösten spänner och jag är helt slut ,, trött vill säga!
Sover mycket men det hjälper inte så mycket, tycker att jag är död ändå!

Men men
det kommer ju nåt positivt av det hela ju...
Ett till barn
det slog mej att vi ska bli trebarns-familj!

Nu längtar jag tills imorn då är jocke ledig
han kommer va lång ledig den här helgen!
Så skönt!
Det blir väl en hel del handling i morgon så det blir inte så mycket vila!

Nää nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om  mig en stund mår säkert lite bättre sen!
Måste ju passa på när Audrina sover...

Hei


Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis grattis får man säga!

Blir inget jobba för dig nu då =)

När nästa är på väg. Lycka till

2009-01-21 @ 20:28:03
URL: http://bisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0