Det börjar närma sig...

Snart har vi våran Bastian hemma...Längtar...
Några nya bilder som jag tog idag


Bastian Erik Stefan 3 veckor gammal (35 fullgångna veckor)


Sover så mysigt!

................................................
Lite äldre bilder som togs förra veckan
då han var 34+2 fullgångna veckor alltså 2 veckor och 2 dagar gammal...
Han har en nål som sitter på huvudet ser lite otäckt ut men han är så söt för jag lyckades ta kortet när han hade ögonen öppna


Man ser faktiskt hans lilla tand om man tittar riktigt noga...


Så gossig...

Kommentarer
Postat av: jonna

Hej! trodde inte du skulle ha haft tid att komma in här och skriva så mycke om hur de gått och går för er :)... men så fel ja hade, känns bra att ha läst dina egna ord om dessa veckor med eran nya familjemedlem! jag vet ju att allt är bra, eftersom vi skulle hörts av annars, jag vet också att de ändå är mycke o tänka på för er! och ja vet att du kommer att höra av dig sen och säga att vi är välkommna över till er, ja vet de, men kan förstås inte låta bli att längta!! puss puss

2009-08-03 @ 09:39:49
Postat av: ellinor

naaaw vilken söt liten bebiiiiiiis:D

2009-08-03 @ 09:53:16
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0