Rosor....

Kom hem från sjukhuset nyss , möter Jocke som kommer gåendes med Audrina i vagnen, han ser lite busig ut...
Han blir besviken när han ser mig och hmmm:ar så som han brukar och frågar varför jag är hemma så tidigt?
Jag svarar att jag måste ju hinna umgås med dom andra barnen också,
han plockar i nästa stund en bukett med helt underbara rosor som han hade tänkt o skriva ett kort till innan jag kom hem.
Han säger att rosorna är för att jag har varit så stark och orkat med detta kaos...
Vilken underbar man jag har...
Förlåt älskling om jag förstörde din överaskning men jag blev överaskad ialf...
TACK! Det värmde...

Lilla Bastian kämpar vidare i sin lilla säng med andning och allt vad det heter ...
Han är så duktig
önskar bara att jag kunde dela mig på två
bara för o få vara hos honom 24 timmar om dyngnet men tyvärr så går inte det
utan jag får tillbringa min vakna tid hos honom , och dela några timmar åt dina syskon...

Jocke kommer ju i sista hand tyvärr men vi har sakt att vi får ta en liten "time out"
vilket då betyder att vi får umgås mer med varann när detta kaos har lagt sig!
Vi måste fokusera allt på våra barn nu!
Hoppas vi orkar med det....
Älskar dig mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0