Dags igen kanske?

Nu har jag verkligen slarvat med och skriva på bloggen!
Men som sakt tiden räcker väl inte till alltid, tänkte att jag skulle sätta mig ner innan jag ska till jobbet!

Våren har faktiskt kommit nu
märker det på barnen på gården och på Kevin alla har tagit fram cyklarna nu
barnen cyklar med racer fart här på gården! Det har varit en rikigt fin dag idag...
Passade på och ta en liten promenad till affären istället för och ta bilen dit...Var värt och gå---
Har även tillbringat nån timma ute på gården med grannen och med alla barnen såklart!
Audrina passade på och sova i det fina vädret...
Hoppas bara nu att det håller i sig nu!

Saknar syster och barnen känns tomt utan dom!
Det är ca 1 och halv vecka kvar innan dom kommer hem!
Har fått sms till o från!
Kom hem snart!

Audrina har gått och blivit lite av ett mat vrak....hhihi
nää hon har blivit duktigare på och äta nu
nu ska hon t.om smaka allt vi äter!
Stora tjejen nu!

Ska nog packa ihop grejjerna nu till jobbet innan jag ska iväg!

Skriver igen SNART!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mira

UNdrar vart våran vår tog vägen? Försvann under snön =(



Hoppas den är åter snart :)



Har en ny blogg.Kika gärna in =)



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0