Fredag och en ledig helg!

Nu var det Fredag som många gånger förr
det är lustigt hur det kan kännas i kroppen att det är helg på gång
man kopplar av på ett konstigt sätt!

Ikväll blir det en titt på lets dance men älsklingen...
Imorgon har vi faktiskt planerat Leklandet men familjen
Kevin ska få leka av sig , Audrina kommer dit för andra gången i sitt liv, för hon har ju varit där när hon var ca 1 månad gammal...
Men nu kan hon ju leka lite också!

Sen blir det en bastu kväll hos familjen Jenni o Co
har haft sånt enormt sug att få basta
kanske för att man är finne?
Suget ligger i blodet eller?
Hoppas nu att vi hinner med och se andra chansen (melodifestivalen) vi har ju några favoriter där ju!

Syrran och hennes familj åker till Thailand på söndag vilket gör mig orolig,
thailand har ju en sån stämpel på sig ju!
Hoppas att allt kommer och gå bra!
Vet ni en sak till som jag inte har skrivit om?
Jo syster yster väntar barn hon med vilket ger mig blandade känslor
visst jag är glad det är jag men det finns en sak som bekymrar mig och dom flesta vet ju vad jag menar !
Det ska bli kul och få barn nästan samtidigt ju,,
kommer kanske skilja sig ca två månader!
Nån och gå mammaledig med...Jippie!
Håller tummarna nu att allt går vägen...!

Ska ge mig för den här gången nu!!
Ha en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0