Lite bilder...


Audrina på leklandet, verkade nöjd iallafall...Vi var där med Marjis och hennes Johanna...Trevligt hade vi!


Kevin hoppar och studsar på hoppborgen....Nöjd han med tror jag!


Mina älsklingar..Gosar i vardagsrummet...


Ja bilden säger ju allt ,, Audrina älskar och bada...Jocke sa att Audrina är våran lilla bad nymf!


Audrina gillade leksaken hon inte lyckats se än hon lekte en bra stund med den...Nöjd? JA...!

Tiden flyter på som vanligt...Hinner inte med riktigt..
Tror att jag är i vecka 18 nu
ultraljud nästa vecka så nu börjar det bli nervöst faktiskt
man vet ju inte om det är en bebis eller två??
Vad ska man göra om det är två??
*biter naglar*
Ähh de löser sig hoppas jag!

Får min första fullständiga lön i morgon
och lönebeskedet var väldigt positivt...Mer än vad jag trott faktiskt!
NÖJD!
Det blir att fortsätta jobba natt!

Vi väntar på att Audrina ska lära sig och krypa men damen hon är väldigt envis,,,hon backar istället..
Men vi tror att hon kommer att gå innan hon lär sig och krypa för hon är väldigt stabil på benen...

Nää nu ska jag avsluta ...

Längtar till syrran och barnen kommer hem....KOM HEM!
nja det är ju inte så långt kvar längre...Kommer på måndag!

Heippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fina foton! =D

Jaa, när vi kom till sjukhuset imorse kolla dom ultraljud, då låg ju bebis neråt med huvudet!

Så jag slapp vändningen! Skönt!

Allt bra med er?? =)

2009-03-31 @ 18:12:33
Postat av: Johanna

de va från mig.. Allti blir det knasigt!

2009-03-31 @ 18:13:42
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0