Bio kväll

+
barnledigt!
Lördagen var helt magisk.
Jag Jocke oroade oss för våran prinsessa först men hon tycktes inte ha någon feber,
men samtidigt så visste vi ju att min mamma och pappa kunde det där med barn!
Men som höns mamma som man är så kunde man ju inte låta bli att gå igenom alla måsten som barnen skulle göra innan dom skulle sova!
Det hade såklart gått kanon bra med barnen !!

Jag och Jocke såg på filmen New Moon
vilket var en fortsättning på Twilight, men vi saknade nog J och S,
vi kollade ju filmen sist tillsammans!
 Var ju såklart fullsatt i hela bio salongen!
vilket var lite ovanligt för vi brukar ju oftast vänta länge innan vi tittar på bio så att det inte blir så mycket folk!
kändes också lite lustigt då det satt ett par ny kära framför oss och kysstes och kramades!
Jag och Jocke tittade på varann och sa nästan samtidigt att det va länge sen!
Vi kände oss så gamla kan jag lova!

filmen började och det blev knäpp tyst i salongen!

Filmen var magisk, kunde ju inte slita sig ifrån filmen bara ett ögonblick!
och så slutar ju den så spännande vilket är så typiskt!
kommer ju en tredje film!

Jag så nyfiken på hur det slutar så jag köpte faktiskt böckerna nu -alla fyra!
Började ju läsa den  första igår , läste halva boken på bara en halv dag!fast jag kunde ju inte läsa hela tiden!
jag är ju en sån bok slukare, kan ju inte sluta läsa hur som helst!


rekomenderar filmen starkt!

hinner inte skriva mer nu för nu börjar morgonen här i säbygatan 26 c!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0