Det snöar...

Snön har landat i torshälla, inte mycke snö det kom men det snöade ialf!

Deprimerad ja det är jag tydligen , fast det är ingen större fara , jag tror att det beror på allt som har hänt oss den senaste tiden så som att Bastian kom för tidigt och all stress hemma..
Känns som om man inte riktigt har hunnit med sina egna känslor utan det har liksom skjutits upp hela tiden, nu börjar väl allt landa , därför mår jag som jag gör.

Kom underfund med det idag när jag besökte BVC, fick ju göra ett sånt där test som alla mammor ska göra.
Fick några poäng som inte ska finnas på pappret.
Satt och grät en sväng hos Karin som förövrigt är helt underbar...
Hon förstår allt!
Hon bokade en ny tid till mig och Bastian för att vi skulle prata lite om vad som har hänt och så!
Fattar bara inte att det kommer så här sent ??

Men nu ska det förhoppningvis vända nu när man upptäckt det tidigt..
Har ju varit deprimerad tidigare men har ju lyckats komma ur det rätt snabbt
vill ju inte bli ett problem här hemma, så den finska sisun ska ta mej igenom detta !

Måste bli bra för våra barn skull!



Kommentarer
Postat av: jonna

Käre vän! skickar en kram till dig, och skriver inget mer här, utan ringer dig någon dag, när min tid räcker till! Jag vet att du inte mår så bra..

stor kram!

2009-11-04 @ 16:03:59
Postat av: Mira

Älskade vän! Skickar en stor kram, o vill säga att jag finns här.

Vet hur det är att gå igenom en deppression, du har ju verkligen fått gå igenom mkt på en gång....så förstår att det är tufft just nu! Som du skriver, alla känslor kommer nu på en gång.

Låt det komma...så känns det säkert bättre sen.



Kram Mira

2009-11-04 @ 17:06:09
URL: http://mira78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0