Dopet bokad

Ja nu är det äntligen bokat till den 30/1 2010 men det tog tid innan kyrkan kunde boka in oss, vet inte vad det var dom höll på med, dom skulle ringa upp mig men det gjorde dom aldrig.
Det slutade med att jag ringde sammanlagt 3 gånger och frågade samma sak .
Men till slut bokade hon in oss ...

Nu gäller det att skicka inbjudningarna till alla som vi ska bjuda , allt är klart fast har ju inte köpt frimärken än.
Har funderat på vilket färgtema och så men jag kommer fram till att vi ska ha ljusblå tema till Bastian!
Det passar ju perfekt ,
funderar även om vilka servetter och så men har inte lyckats bestämma mig än!
Det är ju hur mycket tid som helst att planera!
Men jag vet vem jag ska ringa om jag vill ha hjälp med bla, rosetter hihii!
ja känn er träffade!

Och så har vi ju denna fundering på vad Bastian ska ha på sig ,,
det blir nog en tradionell dopklänning
fast det hade ju blivit coolt om Bastian kunde ha nåt liknande som Kevin hade , fast det finns ju så klart inga stolekar!

Ja igår var min älskling ledig från jobbet vilket jag alltid uppskattar,
vi passade på att köpa mer julklappar till våra barn schhh..
Har även hunnit slagit in dom.

Nu fattas det bara en julklapp till mitt gudbarn annars har jag nog fixat dom flesta julklapparna.
Eller nää till min älskling har jag inte köpt till än...Men det kommer.
Jocke har alltid så svårt och veta vad han ska köpa till mig , han funderar och funderar hela tiden,
men jag tror nog vad han har kommit på men säg inget ..
Brukar faktiskt alltid veta det innan jag ska öppna det på julafton , men en jul lyckades han, då hade jag ingen aning, då var det mycket roligare när man inte visste!

Idag ska det komma nån fotograf hem till oss när Jocke har slutat jobba ,
Jocke ska va med i en tidning
 fråga mig inte vilken men han ska bli intervjuad om föräldrarledighet
min man är ju faktiskt helt underbar.
Han tycker att det ska vara lika med föräldrar ledigheten
vilket jag tycker också , det har vi alltid tyckt!
Man är ju lika mycket föräldrar båda två....
Vi har ju delat våra ledigheter jämt..
Mycket viktigt att pappan är delaktig i det!
Så dom ska fotografera Jocke och barnen!

Och jag håller på att bli förkyld nu
VILL INTE!
Har inte tid!


Kommentarer
Postat av: jonna

hej! underbar läsning, när man traskar in här på söndagskvällen :)

självklart ska du ringa oss när de är dax för servett fix :)

Mysigt me dop, vem vet kanske dax för ett tjejdop snart också :)

kram på

2009-11-15 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0