Julklapps inslagning...

Igår körde jag ett race med julklapps inslagning det blev ju två fulla säckar av paket,
lustig så satt jag och grät samtidigt , inte för alla julklappar utan för att känslorna tränger sig ut vid såna tillfällen då jag funderar!

Kändes bättre att få gråta ut ,, men det sitter fortfarande en sån där tung sten i halsen på mig svårt och beskriva känslan,men jag har haft så förut och det är en känsla av ångest som kommer att ligga latent ett tag nu!

Ähh slut gnällt om det !

Funderar på vad man kan köpa mer för julklappar till våran stora son , för nu börjar ju det bli svårt.
Kevin leker ju inte så mycket längre , vilket
då gör saken sååå mycket svårare!
Vi kom på att Kevin har börjat bli mer dyrare i år än dom tidigare åren , för nu önskar han sej spel till WII t
Lego ,, och det är ju inte så billigt , tror att vi har handlat julklappar till Kevin för typ 3000 kr redan och vi är inte klara än!
PUHH!

Så kul och handla flick leksaker ,, bara njuter av det ...
Audrina har fått mycke flickgrejer av tomten i år..
Jocke tycker ju att det är enklare att köpa till killar men jag tycker det är så mycket enklare till Audrina, tänker bara på vad jag tyckte om och leka med!

Nä nu ska jag ta och städa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0