Lyssnar till gamla låtar!

Just nu har jag spotify på och lyssnar på gamla hits då när jag var i tonåren ,
just nu ljudar K-ci & Jojo med all my life , det är helt underbar låt.
Väcker ju gamla minnen då man var sååå kär...

Meeen vilken natt vi har haft !
USCH och fy , Bastian har ju sovit ja visst , men nu i natt var det Audrinas tur
hon började skrika vid 02.00 och slutade vid 04.30 tiden ...Tror det var tänderna faktiskt .
Men uh vad jobbigt det blir när man själv är övertrött och vill bara somna ,
när väl Audrina somnar så ska ju Bastian ha mat!

Ja kaos natt kan man väl kalla det !?

Hoppas på att jag kan sova en sväng med Bastian innan Kevin och Audrina slutar!

Just nu behöver jag energi men vart hittar man sånt en sån dag som denna?
Några tips , har letat och letat men inte hittat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0