Två sjuklingar här hemma...

Jo Audrina kom hem tidigare i onsdags från dagis med feber och allmänt hängig
Hon har haft feber till och från sen onsdags och har knappt ätit något heller hon tycks må illa också
men hon dricker ialf , inte så orolig för att hon inte äter för sist hon var sjuk i den där hemska virus infektionen så åt hon inte på nästan 2-3 veckor så hon överlever . Men som alla vet är alla mammor såå hönsiga när ens barn blir sjuka, önskade att jag kunde ta över hennes feber..
Hoppas att våran prinsessa bli kry snart!

Men sen gick ju jag och blev lite halv dålig också ,
mitt vänstra öra spökar igen .
Har haft en otroligt jobbig klåda i veckor nu och igår så började det svida och rinna vätska ur örat så jag ringde doktorn idag . För jag vill inte få ont som jag har haft tidigare ,
fick veta att det var eksem i örat och nån slags bakteriell infektion utanför örat ,
ja det låter knasigt men jag är ju alltid lite speciell när det gäller sjukdomar och sånt!
Ska behandla örat med två olika salvor , föresten var salvorna jätte dyra ....

Så det blev så att Jocke fick vabba idag för jag kände mig inte speciellt kry .

Nä nu till något annat!

Bastian har börjat äta gröt nu morgon och kväll, han verkar gilla gröten !
Upptäckte även att han är mer nöjdare på natten efter gröten , han sover 7-8 timmat innan han vill ha mat nästa gång.
Och såklart så är han lite mer hårdare i magen men det hoppas jag att der går över när magen vänjer sig!


Håller tummarna nu att jag känner mig bättre i morgon så att jag och älsklingen kan gå på bio , för jag har verkligen längtat!!
Har ju visseligen redan köpt biljetterna redan så nu är det ju lite svårt och avboka.
Sen är det ju våran prinsessa jag oroar mig för men min mamma och pappa fixar ju lätt barnen i morgon!

Nu är inbjudningarna skickade till dopet.
Men vi har en del inbjudningar kvar som vi måste få iväg som vi inte tänker skicka utan ge personligen...

ska ta ett varmt bad så jag orkar titta på idol!

Heja Erik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0