Ännu en kaotiskt morgon...

Fick ialf 20 minuters sovmorgon de ni, men det slog tebax rättså snabbt!
Min vanliga morgon startar klockan 06.00
men imorse vaknade jag klockan 06.20
hörde att Audrina var vaken i sitt rum ...
För en gångs skull så vaknade inte Bastian först!
Tog upp Audrina och hann inte mer än gå på toa , så hör jag Bastian skrika i rummet..
Jaha nu börjar kalaset .
Hann byta Audrinas blöja ialf.
Sen var det matning av Bastian och byta honom.
Vips så var klockan 07.00 då var det dags att väcka Kevin
Audrina fick sin gröt ..
Sen börjar Bastian och skrika oj oj ...
T.om med Kevin blev trött på skriket..
När han tystnar börjar Audrina.
USCH!

Sån här morgon vill man klona sig till tre!

Grannen hörde t.om med oss.
Hon tyckte synd om mej!
Men vet ni jag fixa det , nu sitter jag här och njuter en stund.
Audrina på dagis
Kevin i skolan
Bastian sover
.....................

Så tyst så tyst!

FREDAG i dag jippie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0