Ganska lustigt ...

Väldigt ovanligt att ha Kevin hemma den här veckan, är ju så van att han i skolan.
Lite jobbigt är det oxå , han är ju så rastlös ...Några tips till en rastlös unge?

Jocke jobbar ju låång dag idag , han är inte hemma förens klockan 18.00 ca ,,
det är såå trist och vänta på honom , vill ju ha han hemma hela tiden men det går inte!
Saknar han!

Liana har vågat sig fram mer och mer nu, vilket är rättså lustigt känns så ovanligt att ha ett djur ..
Men kul!

Just nu ljudar Michael Jackson i mina högtalare , dyker upp väldigt många barndoms minnen ju!
Kom i håg när jag och syrran gjorde cocosbollar och satte igång kassetbandet till bandspelaren och hade disco, till Michael Jacksons låtar! Då kan jag inte ha varit mer än 7 - 8 år...
På discot var det bara jag och syrran! Och så kär i Michael var jag oxå!
Men ni måste hålla med om att Michael Jackson är kungen av pop!
Hur mycket jag än lyssnar på hans låtar så tröttnar jag aldrig!
T.om med Kevin har blivit inspererad av honom, han tittar på Michael Jacksons videor på YOUTUBE.
Han är helt imponerad av dansen!

Bara synd att han gick bort ....Rest in peace!

Snart dags att laga lite käk här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0