Har ju blivit kär

i Hello kitty
Audrina gillar ju också det hon säger mjauu när hon får på sej Hello kitty!
Hon har ju inte brist på kläder precis
ni som känner mig vet det!
Men nu så var jag i väg och shoppade på tuna park och då råkade jag stöta på Hello kitty
kläder igen ..O ja köpte det såå klart!
Köpte en alldeles underbar tunika som var stickad med Hello kitty på i grå färg!
Köpte även leggins och mockasiner i hello kitty såklart!

Köpte även till mina grabbar!
Kevin fick en jacka och en stickad tröja
Bastian fick bodys och byxor!

Fick även 200 kr i rabatt!

Vilken lyckad shopping tur!



Nä nu dags och slå på tvn och koppla bort yttrevärlden en stund!

GO natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0