julklappar inhandlade och lite bilder...


Våran nya lilla bebis Liana



Våran lite större bebis Bastian
Fattar inte att han har blivit så stor!

Åkte iväg en sväng när Jocke kom hem från jobbet , kände att tålamoden var på 0.
Efter en låång dag hemma med alla barnen så kände jag att jag behövde komma ifrån.
Jag hittade en massa julklappar till våra barn.. Köpte 4 nya julklappar, det är ju såå kul och handla.
Tålamodet kom tillbaka rättså fort när jag återvände hem efter 1,5 timma hemifrån.

Nu sover dom små barnen och Kevin tittar på film i sitt rum, så nu kopplar jag av med älsklingen i soffan och tar ett glas vin!

Liana sover inte hon är i fullgång och undersöker det nya hemmet.
Rättsom det är så springer och hoppar hon iväg snabbt när hon hör något nytt ljud!
Stackaren hon blir ju så rädd!
Men hon har vågat sig på att hälsa på mig idag!

Nä nu ska jag avsluta!

Ha en mysig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0