Lite bilder...

Nu ska jag visa våran nya snygga soffa ,är såå förälskad i den!

Bara älskar det prickiga och det turkosa, kuddarna är sydda av mig och min syster!



Det här är ett hörn i V-rummet som jag är nöjd med , men en sak saknar jag det är möblerna i svart!

Nu till mina egen sydda gardiner som jag är såå stolt över

Gardinerna har jag både i sovrum och kök!

Nu till annat,
Audrina lyckades klättra upp till soffan , vilket fick både mig och Jocke tappa hakan,,,
hon sprang flera gånger till "offan" och klättrade upp och ner...
Hon såg jätte stolt ut, men lite skraj är jag , nu måste man ha sten koll på henne, hon har ju klättrat upp på sina små pallar också där sitter hon inte utan står upp och säger OHHH!
Då stannar hjärtat för stunden bara för att man är såå rädd att hon ska trilla och slå sig!

Dagen har varit helt underbar tack vare att Jocke har vart ledig, lite lugn i själen...
Har till och med bakat kärleksmums mitt ibland allt barnskrik och stök hihi!
De va gott!

Ringde även kyrkan idag för o boka dopet till Januari
men dom kunde inte säga nåt än , hon skulle höra med prästen först innan vi bokar
för det är ju en lördag vi vill ha!
Hon ringer mig på Onsdag!

Min bror fyller 32 år idag!
Han tyckte att jag var lite tjatig som grattat honom ett antal gånger
hihi!
SMS , facebook, ringde honom också!
Men nu ska jag gratta han en gång till!
GRATTIS!




Kommentarer
Postat av: Mira

Jättefint!! :) Älskar turkost så tycker det är lite extra fint! :D Har själv lite prickigt tyg, men med turkos botten liggandes, men vet inte alls vad jag ska göra med den...jennie har dock haft lite önskemål om att få turkost i rummet....hmmm..får nog fundera :D



kram kram!!

2009-10-19 @ 22:55:53
URL: http://mira78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0