Long time no see...

Ja jag lever tror jag iallafall!
Känns som en evighet sen jag skrev i bloggen helt ärligt har jag tappat intresset för ett tag men nu helt plötsligt känns det som om jag fick en nytändning igen!

Livet fortsätter vidare här,
mycket och göra det måste jag påpeka...
Man sitter inte still speciellt mycket kan jag lova!
PUHH
Jocke har ju börjat jobba igen ,
har ju haft sånt lyx med och behålla han hemma i nästan tremånader av Bastians liv
det har varit helt underbart att kunna ha han hemma, men nu är det helt annat nu står man helt plötsligt ensam med tre barn här hemma om dagarna!
Men jag lovar RUTINER är viktigt ...
Det har gått bra men det är tufft!
Lilleman har ju fortfarande lite ont i magen vilket då innebär mycke bärande
Audrina ja stackaren får stå breve och bara vänta tills mamma blir Bastian ledig, hon är riktig duktig tjej men som alla 1 åringar så har man inte alltid det där tålamodet som man önskade att dom hade i mellanåt!
Ja och så Kevin han hittar ju sina sätt att hitta uppmärksamheten vilket oftast blir på fel sätt =(

Önskar att man kunde klona sig ibland ...
Men som tur är människan anpassningspar!
Det blir nog mycket lättare om några månader!
Jaja nog gnällt för denna gången..
Måste ju ta dom stora framstegen här hemma också..

Bastian ja han har ju faktiskt blivit riktigt stor han är ju mammas och pappas "knubbis"
han väger ju säkert 4500 gram nu...
Han har börjat joddla och ge oss en massa underbara leenden också...
det går ju såå fort!

Bastian nanar i vagnen! Tre månader och endag gammal!

O så våran lilla bus fia Audrina hon kan mycke nu
kan göra sig förstådd med sina små ord så som "kakka"=macka "flakka"=flaska "beebis"=Bastian "Ssss"=Kevin
"offa"= soffa, "Sitta häää", "ne"=Ner "baaba"=bada "nana"=sova...
ja o såå mycket mer ...Det är ju så himla mysigt nu, man har ju tyvärr glömt den tiden då Kevin var bebis...
Ja hon passar ju på och hitta på massa bus också så som att kasta ner pappas deo i toan b.la..Detta gör hon oftast då man har fullt upp med Bastian ...Ja hon vet...

Ute i lekparken 1 år och ca tremånader gammal!

Kevin ja han har ju börjat scouterna nu vilket han trivs med
han har ju redan varit på Hajk och sovit i tält..Han tyckte det var spännande.
Fick även veta att Kevin är jätte duktig i skolan, han är en snäll kille
hans fröken hade inget och påpeka på vilket känns otroligt skönt. Även om han måste kämpa mer än alla andra i hans klass med tex matten eller skrivningen, han ligger ju trots allt efter ett år tack vare att han föddes den 29 december...
Men han fixar det!

Kevin i sitt esse , 7 år 9 månader gammal!

Just nu tänker jag lägga ner för stunden tänkte faktiskt att jag får lite "älsklings tid" nu när alla barnen har somnat för natten!

Men jag ska börja upptatera oftare nu,,,!

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med update! Det har jag väntat på!! ;)

2009-10-19 @ 12:48:09
URL: http://impregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0