nu får det bli sommar....

Är så himla trött på all detta snö och vatten som faller ner från himlen ,
om jag fick välja så skulle det bli sommar NU!
Men ne vi får vänta på detta !

Idag har jag blivit ompysslad av syster min ,
bestämde mej igår att jag skulle bli blond igen ,
det var faktiskt ett tag sen nu.
Så jag har blivit ljushårig/lite oranga slingor i vilket stör mej mycket.
Men fick tipset av vännen Mira att köpa Silver schampo och att denna schampo skulle trolla bort det röda i håret,
så i morgon så blir det att åka till ICA maxi och köpa den dära magiska schampot och hoppas på att det funkar,
håll tummarna nu.

Nu ikväll blir det till att måla det sista vi missade att måla pga av att målafärgen tog slut
så ikväll blir vi klara förhoppningsvis,
 för det står givetvis ett högt berg med tvätt som behöver vikas och plockas in i skåpen..
Så det får vi nog göra först för det finns väl ingen annan som gör det åt en?

nä nu ska jag avsluta
min honey vill ha datorn!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hellu! Är det okej om jag länkar till din blogg från min blogg? Håller på att fixa och trixa där lite grann =) Kram Marie (Viljas mamma)

2010-04-29 @ 17:08:13
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0