2 veckor sen?

Jo så länge sen var det jag skrev vilken latmask jag har blivit , är så ledsen men så är det nu...
Ska försöka upptatera så mycket jag kommer ihåg.
Undrar om jag har den dära sömnsjukan , min man Jocke sa det till mig idag att helt plötsligt kan jag somna så mitt på dagen i soffan , när dom små sover , men nää inte kan jag ha fått nåt sånt,
trött får man väl vara ?
Jag sover ju inte varje dag mitt på dagen !
Börjar helt enkelt bli gammal och behöver min vila på dagen!
Men hur sjukt är inte det att bli sömnsjuk ucsh vad otäckt, Jocke sa att man fått den diagnosen så drar man in körkortet....usch bara tanken där!

Har inte hänt så mycket på sistonde eller jo en stor händelse en av mina kompisar gifte sig ,vad vackert det var allt var så fint planerat ! Festen var ju dö kul, jag o jocke va hemma 04.30 på morgonen, och dom gifte sig klockan 14.00,,då har man haft kul!(vi var barnlediga då)
jo ett minne för livet!
Blir nästan sugen på att gifta sig igen?!

Veckorna går så himla snabbt ,
Audrina börjar dagis nästa vecka, skolan börjar snart ,
Bastian börjar inskolning den 23 augusti!
Veckan efter det börjar vi båda jobba , hur läskigt blir inte det?
Vi har inte jobbat "tillsammans" på över 2 års tid, blir lite nya rutiner eller ett helt nytt liv igen!?
Tycker faktiskt lite synd om Jocke som ska få iväg 3 barn tidigt på morgonen då jag jobbar natt! Jag slutar ju inte förens 9.00 ibland mycket senare och Jocke börjar 6.45.
så det blir verkligen nya rutiner!
Men nog fixar vi det allt!

Audrina har ju kommit in i 2 års trotsen de e ju såå roligt!
Nu vägrar hon sova på dagarna men idag ville hon faktiskt det , så skönt!
Ibland behöver vi våran vila också!

Ne nu slutar jag för denna gången!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilja vill inte heller vila på dagarna. Men på dagis har hon tydligen somnat som en stock säger de.. Men ibland undrar jag för hon är lite trött och gnällig när hon kommer hem..

Kul att Audrina börjar nästa vecka. Vilja har tjatat om det =)

2010-08-13 @ 16:36:05
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0