666

Ja så många bilder skickade jag till postfoto idag , snacka om att man har varit lat , det e ju bilder sen jul förra året och t.om tidigare än så!
måste skärpa mej!
Men det ska bli kul o få hem 666 bilder o bläddra igenom!
Men fasiken har ju inga album ,
har ju bilder liggandes massor här hemma som saknar ett album , blir o köpa hur många som helst!

Den här helgen känns väldigt lång tycker jag som jobbar !
Men när man är ledig då går tiden alldeles för fort.
Vad har ni haft för er i helgen?
Jag far runt igår med barnen då Jocke spelade innebandy , passade på o hälsa på min moster o hennes familj , åkte även hem till min Mor o far !
Dem små barnen passade på o plaska i sin lilla pol, eller ja åtminstonde Audrina , Basse tröttnade fort!
De va visst lite synd att Pappa hade klippt gräset just , för Audrina badade i gräsvatten hahah , men fasiken vad hon tyckte det va skojj!

nähe nu vaknade "tintin"=Bastian!

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0