Hoppas att det går vägen!

Ja igår så la vi ner vårat rökande !
Nu ska vi testa dessa hjälpmedel som så snyggt dom gör reklam på!
Men visst är det tufft, har ju haft den dåliga ovanan sen jag var 12 år det är alltså i 14 år jag har rökt!
Vi testar plåstret som ska sitta i 24 timmar , de hjälper lite ialf , men det är nog vanan som är jobbigast!
Vad gör man istället för o röka , blir sååå rastlös!
Det känns som om min bästa vän är borta, !?
Rastlöst!!
Sen har vi köpt såna där sugtabletter vilket är till stor hjälp när det kommer en sån där "topp" med sug!
Hoppas hoppas att man orkar ta sig ikragen nu!
Håll tummarna för oss nu!

Förövrigt så har jag börjat träna igen !
Kändes rätt bra att ha börjat igen efter en låååång semester ifrån det!
Har verkligen skjutit upp det hela tiden men nu jäklar!
Nya tag!
SKÄRPNING!

Bastian har börjat dagis!
Allt har gått bra på inskolningen !
Det har mest varit våran lilla prinsessa som har tyckt att det varit jobbigt eller vad ska man säga ?
Hon blev pappig eller mammig när man var där!

Idag är dom på dagis på sitt nya schema!
Känns skumt o vara hemma själv men jag behöver ju min vila efter mitt nattpass på jobbet!
Ska hämta dom vid 15.00.
Saknar dom mycket!
 Dem är lediga tisdag och onsdag så jag bli alldeles själv hemma med dom!
Ingen pappaledig Jocke här hemma inte!
Undrar hur han mår nu när han börjat jobba idag!?
Måste kännas konstigt!
Hoppas bara att allt har gått bra på dagis!
Och fritids ,,Kevin är överlycklig nu när han börjat fritids igen!
Han längtade såå igår!
 
Nähe ska nog sluta skriva nu o äta lite!

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0