Alldeles mör är jag

Har haft svårt o sova på jobbet inatt , haft ont i varenda led i min kropp...
Vridigt och vänt på mig hela natten.
Sen när det va dags o kliva upp så kändes det som nån kört över mig med ett ångvält...
Kommer hem efter lite äventyr , lägger mig i sängen och bara skakar , kollar febern och den visade att jag har feber..
Tog en tablett och la mig i kokhet bad känns lite bättre nu ....

Men jag ska kämpa mig genom min sista natt på jobbet innan semestern ,
får knapra på tabletter!

Krya på mej


Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig!

Här hemma är vi också dåliga =/ Inget jobb eller dagis imorn heller!

Kram

2010-12-09 @ 19:21:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0