Ännu ett år har gått

Riktigt häftigt det här att tiden kan bara fluga förbi , man blickar tillbaka och börjar räkna på hur många år barnen är och hur många år man har firat tillsammans med sin älskade man ..
I år har jag och Jocke firat exakt 10 år tillsammans och 8 år som gifta.
Hade en kanon fest med vänner och familj i maj och det var nog den roligaste festen vi har haft!
Det var då vi firade våran 10 års dag !
Kevin blev hela 9 år i år Audrina 2 år och Bastian 1 år ...
Nästa år då?
Då har vi verkligen inga bebisar här hemma (jag räknar Bastian lite som en bebis fortfarande)
Audrina utan blöja i år ,
Ja tiden bara fluger förbi ..
Blir en massa förändringar nästa år , jag måste byta jobb ,,blandade känslor där ..Men hoppas på att det blir positivt till slut!
Läkar kontakter för min del och det vill jag se som ett positivt moment ..Borde har kontaktat dom tidigare...


Ja får se hur mycket nytt det blir nästa år ,
en sak som är säker barnen blir äldre och ta vara på varje sekund med dom för rätt som det är har dom flyttat hemifrån ....

Hoppas att ni får ett gott nytt år men nya och glada överaskningar...


Kommentarer
Postat av: Marie

Gott nytt år! Kram

2010-12-31 @ 19:18:34
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0