Är tacksam

För att man har familj som kan ställa upp!

Lill prinsessan var ju på dagis igår och kom hem och var ovanligt trött och knäig, satte oss och åt middan.
Audrina säger att hon vill ha filt, och då frågar jag varför så klart - mamma jag fryser och jag vill inte bada vill bara ha filten!
Då var det fram med febertermometern och kolla och vips så visar den 38.7
undrar om febern kom snabbt då?
Men hon va inte sig själv på dagis heller enligt Ramona.
Men nu har vi 2 sjuklingar här hemma så det känns sådär om jag får va ärlig!
Fick rota fram Bastians astma mediciner igen , piper om hans lungor han fick en dos nyss..
Och det blev bättre....

Var ju tvungen att gå på möte idag på jobbet ...ringde allt o alla för barnvakt ingen kunde förutom min bror , vilken räddare i nöden ! Så tacksam för det!
Känns helt dumt o vabba i 2 timmar liksom!
Tack tack... som han sa tjänster och gentjänster - Absolut!

Igår fick vi besök av våran fastighetsskötare Gunnar och han kom o plockade ner våra köksluckor för dom ska ju lackas om , så nu är det kaos i köket och bättre blir det ju inte när man har klåfingriga barn -ALLT syns verkligen!
Men han sa att dom brukar ta en vecka på sig för o bli klara
 så vi får hoppas att dom kommer på måndag igen.
Och så fick vi våran nya frys också riktigt fin är den!

Lönesamtalet /medarbetarsamtalet gick också bra.
I det stora hela så är chefen nöjd för mina insatser på jobbet...
Mycket bra!¨
Får väl se om den syns i nästa års kuvert?
Fick även julklappen - Papas tapas here we come!

Jaha ska ta hand om mina små änglar ...Hoppas verkligen att dom blir friska så att dom kan gå på dagis på tordag!
Krya på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0