Hinner inte riktigt

Med i svängarna..
Tycker ändå dock att jag har varit hemma mycket under våran semester men familjen har liksom hamnat högst på prio listan , så bloggen har kommit i sista hand!

Men nu är jag tillbaka efter julen och känner mig helt matt , julen blev en mysig jul vilket firandes med oss såklart och mina föräldrar och ett extra plus var min bror och hans två barn. I år hade vi en tomte vilket vi inte har haft förut vi har haft en annan tradition lite lik Amerikansk? Lägga fram typ pepparkaka och mjölk vid granen och på morgonen så är julklapparna under granen och pepparkakan uppäten såklart , men nu tog vi både tomte och pepparkakan tack vare att brorsan barn har alltid haft tomte , det blev liksom kombinerat och det blev lyckat tycker jag!
Det blev en massa julmat och godis som varje år ,
barnen lyckliga efter att fått så mycket nytt!

Ska se om jag fick några bra bilder under julen , glömde ju den hela tiden ju ...OM jag hittar nåt fint så lägger jag upp det på bloggen !

Små barnen sover och det är så tyst i lägenheten , skönt och koppla av en stund nu innan jag ska bege mej till jobbet igen- känns lite trist faktiskt , blir som en vanlig vardag igen ...
Det är ju trots allt första natten efter ledigheten... Tar ett tag och komma in i rutinerna igen . framförallt för barnen..
Men Audrina verkade lycklig när jag sa att hon skulle till dagis imorgon !
Tror att det är rätt skönt för dom att få komma tillbaka efter ledigheten , träffa kompisarna igen.

Men jag hoppas att ni har haft en underbar jul för det har vi även om det blev en hel del tjat om "när kommer tomten och när får vi öppna julklappar"?

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0