Lite bättre

Eller nästan helt bra?
Jag har ingen feber och har sovit skapligt , men fattar inte vad den febern skulle ha med mig och göra över ett dygn liksom, sen försvinna bara sådär?
Men skönt är det , nu när man tänker efter så hade Audrina feber ett dygn sen blev hon bra..
Mycket konstigt ...
Bara det inte visar sig att man ska bli mega sjuk nu efter febern -kanske är det en förvarning?
Ne nu ska man tänka positivt!
Friska ska vi vara nu tycker jag, barnen var på dagis igår och är där idag -
Så skönt när dom blivit friska igen!

Vi ska ju ha semster nästa vecka ju!
Lucia för Kevins del på måndagmorgon i kyrkan och dom mindre barnen har det på eftermiddagen, tur att det är uppdelat så bra.
Men det är nog den första gången vi båda kan gå , det har alltid varit att nån har jobbat men i år blir det annorlunda så kul!

Undrar om jag orkar göra nåt här hemma idag?
Eller ska jag ta det lungt så att febern inte ska komma tillbaka igen?


Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli så mysigt att se våra små sötingar stå där och sjunga.. Vilja tränar för fullt här hemma =)



Skönt att feber är borta. Har faktiskt hört många som bara har feber i typ 24 h och sen är den borta!

2010-12-10 @ 17:49:48
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0