Lördags tråk

Inget speciellt händer denna helgen ,
min älskling jobbar så det känns som om tiden står stilla här hemma - klockan har stannat tycker jag!
Hans helg pass är ju sååå otroligt långa , men bita ihop ska jag göra som vanligt..
Ingen bil har jag heller "suck"
Barnen är ju små förkylda så det känns som om man inte vill släppa ut dom i onödan heller när det är så kallt.

Har ialf tvättat idag och små slappat med barnen hela dagen finns inte så mycket och göra faktiskt...

Just nu lyssnar jag Michael Jacksons nya skiva som är släppt...Känns lite skumt och lyssna på "nya" låtar
som han skulle ha släppt ....
Skivan är helt Ok men som sakt känns lite konstigt.

Hoppas eran helg är bättre än min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0