Några vintriga bilder


Våran stora lilla kille "Basse" som alla kallar honom


Titta vad jag kan !!


Audrina och pappa åker pulka eller ja iallafall Audrina -pappa får springa med!


Våran STORA kille!

Tänkte bjuda på några bilder då jag är dålig på det



Sitter här hemma och är alldeles ny duschad.
Alltid kul och bli ren och fräsch.

Sitter och tänker vart åren tog vägen
Kevin han blir hela 9 år imorgon fattar inte vart alla år försvann?
Men jag kommer inte kunna sjunga till honom på morgonen för ja jobbar ju natten och Kevin ska till fritids men däremot när han kommer hem då ska det sjungas till våran stora kille!
Men vi ska inte fira honom imorgon utan det blir på söndag , då har jag lovat att han ska få ha disco för sina kompisar , för vi hyr ju en lokal.
Blir även fika och så för släkt och vänner!
Tycker att det är så himlans tråkigt när inte hans "andra" släkt som bor 37 mil ifrån oss inte kan vara med och fira Kevin (Jockes familj och släkt bor ju i Kalmar)
Men vem åker så långt för bara ett kalas?
Men kunde inte vi bo lite närmare varann?
Det vore ju nåt...
Synd synd , men vi får träffa dom i sommar igen -saknar faktiskt!
 
Som en skrev på min status när jag skrev vart åren tagit vägen nu när Kevin blir 9 ,
hon skrev -och ändå så ung !

Ung ja kanske men känns som om man hunnit mer en dom flesta
har ju 3 barn och gift, fast jobb ...
Så ung är jag väl på pappret kanske men jag känner mig över 30 i sinnet!

Nähe nu räcker de

ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0