Inne på andra veckan ...

Med mina underbart goda soppor...
Känner min faktiskt rätt duktig !
Ska bli kul och väga sig om en vecka, och se resultaten med allt detta slit!
Men jag känner ju på kläder att något har hänt!
Rent menalt är det slitsamt hela tiden , fast man vänjer sig med det också!
Jag håller min träning 3 gånger i veckan och så har jag faktiskt gjort min vardagsmotion varje dag faktiskt!
Så håll tummarna nu så att ni kan se en smalare och sundare mig till sommaren!

Bastian döptes ju i helgen ,
han var helt fantastiskt duktig i sin farfars famn i kyrkan!
Och så himla stilig i sin kostym.(ska lägga upp bilder inom kort)
Dop kaffet gick bra , alla blev nöjda tror jag ialf!
Bastian fick även massa fina presenter.
Tack alla ni som uppvaktade Bastian!

Och Namnet blev ju BASTIAN ERIK STEFAN

Alltid lika tråkigt när Kalmar besöken åker hem.
T.om Kevin har börjat märka av det och känner sig ledsen när Farfar och Farmor Tina måste åka hem till Kalmar
han är så söt Kevin han hade t.om försökt att ha dom kvar genom att bädda deras säng ...
Och försökt övertala dom att flytta hit till Torshälla!
Så söt!


Nu har vi även börjat planera semestern ,
vi åker ju ner till Kalmar varje sommar
men känner att det är för mycket begärt att folk ska ha oss som inneboende i en vecka med tre barn,
så nu har vi bokat stuga på Öland , Saxnäs.
Vi hittade en jätte fin stuga till kanon pris!
SO Kalmar och Öland here we come.
Vecka 26 Btw.

Vi var på kontroll på avd 62 c igår
och Bastian blev utskriven helt därifrån.
Men det ända vi ska göra är ett ultraljud på Bastians hjärta.
Men det var mest för säkerhetens skull!
Tid kommer senare!
(Bastian var största bebisen som hade varit där på hela dagen)
Stora killen!
Han vägde 7210 gram och 66 cm lång.

Ska nog avsluta här nu!


Kommentarer
Postat av: Mira

Skönt att bli utskriven från neo! =)



Ja han är ju stora killen nu Bastian.. :P svårt att tänka sig att han varit så jätteliten just nu ju. Men han var ju sååååå liten för inte så länge sen ju!

OJ, har ni redan hunnit planera semestern..vi har inte ens komimt till sportlovet vi hahah...

men så är det varje år...tycker det går för snabbt. Skönt att ha det avklarat kan jag absolut tänka mig. :)



Kram kram!

2010-02-04 @ 12:14:33
URL: http://skitviktigablogg.blogspot.se
Postat av: Mira

...ska inte vara .se utan .com till min blogg...upptäckte jag när jag skickat iväg min kommentar :D

2010-02-04 @ 12:15:56
URL: http://skitviktigablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0