Lite bilder...och annat...

Bättre sent än aldrig

tänkte på lite dopbilder...

så här såg våran prins ut på sin dopdag

Riktigt snygg och söt om du frågar mig!

 
Här blir han döpt till Bastian Erik Stefan, även en gruppbild på gudföräldrarna och på mig och Jocke.

 
Present bordet och fika bordet...Visst ser det gott ut?
Är evigt tacksam till min moster som även denna gången bakade dom underbart vackra tårtorna.
Och är så stolt över min Jocke som gjorde smörgåstårtorna , visst har svärfar gjort garneringen...

Tack alla ni som kom och firade Bastian på sin dopdag!

................................................

Sätter även in en bild på Bastian på sin sju månaders dag som jag lovat

älskar dej hjärtat!
Du är ju inte våran lille plutt längre utan snart är du ikapp storesyrran!
Snart sitter du stadigt , just nu sitter du med stöd!

................................

Föressten visar vågen -14 kg nu!
Känns helt otroligt!
Nu är det bara att fortsätta så att jag får ner mina kilon...
Ska snart till jobbet så nu hinner jag inte så mycket mer!
Ha en trevlig helg alla!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0