lite friskt men även dåliga nyheter...

Audrina och Kevin har lyckats blivit friska nu
men inte vi andra ,
Bastian har blivit dålig han med nu ...
Bastian har svårt med utandningen vilket vi känner igen med Kevin när han var bebis , fick åka upp till sjukhuset och inhalera honom.
Så nu är det samma visa med Bastian,
har redan varit inne med han till sjukhuset tre gånger.
han är dock rätt pigg för och vara sjuk tycker vi ,
men hostan och andningen är ingen vidare.
Han har fått behandling med bricanyl.
Läkaren trodde att Bastian kunde ha fått RS-viruset.
men så länge han äter och dricker så är det ingen fara.
Hoppas bara att våran lille prins blir frisk snart.
Min store älskling han har fått feber han är inne på tredje dygnet nu ,
själv mår jag ingen vidare jag heller.
sjukskrev mig från jobbet kändes ingen vidare att jobba när man mår som man gör.

Bastian var även på ultraljud för och kolla hjärtat igen.
Fick det bekräftat nu mera att Bastian har ett hjärtfel,
fick en bättre förklaring till det nu.
Hjärtfelet var av en lindrig variant, men det måste kollas upp med jämna mellanrum.
Vilket då kommer leda till att Bastian måste gå på kontroller med 6 månaders mellanrum.
Känner mig rätt ledsen över detta ,
Svårt och förklara vad man känner som mamma i det här läget.
Men glad över att det inte är allvarligare.
Orolig, ledsen, orolig,.....


nä nu ska jag krya på mej i soffan med min älskling....



Hoppas att ni är friska!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0