lugn kväll...

Hoppas vi på iallafall...
Har jobbat på hela helgen känns skönt att sova hemma några nätter nu !
Audrina har ju fått en ny säng att sova i en sån där juniorsäng den köpte vi på IKEA den är jätte söt
KRITTER heter den , i vit färg !
Hon är lite ovan att sova i den , men nu tror jag att det börjar släppa...Nu förstår hon att hon kan gå upp ur sängen ! Vilket för oss innebär en del bråkande att få henne i säng , men jag tror att hon är rätt nöjd!

Kevin fick vi övertala idag till och klippa sej , han gjorde det till slut , han hade ju velat att ha långt hår
men jag tyckte att han såg ut som om ett skat bo hade flyttat in på hans huvud!
Men nog klippte han sej och han blev nöjd och jag med för den delen!
Tack syster!

Bastian ja,'
våran lilleman som e såå sprallig och rastlös , ett leende på läpparna nästan hela tiden !
Han stängte så mycket i badet så att Audrina blev jätte blöt , Audrina brukar ju alltid stå brevid och säga - "Bastians opp" ja vilket innebär att hon vill bada! Så det blev bara att klä av Audrina sina kläder och bada henne, fast hon blev ju badad av Bastian innan..hehe!
Bastian bara älskar att bada!
Nu fick vi även tid till ultraljudet av hans hjärta vilket är jätte nervöst för våran del..
Hoppas bara att det inte är något!
Han har tid på onsdag klockan 15.00

Ne nu lite älsklings tid ,,ÄNTLIGEN!
(barnen sover ju eller ja nästan alla ialf , kevin e ju vaken än!)
-------------------------
HYVÄ YÖTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0