sjuklingar...

är vi nästan hela bunten här hemma,
och gissa vem som kom undan denna gången igen?
Jo Jocke
alla barnen är förkylda och febriga och så jag såklart...
de är faktiskt synd om oss...
*snyft*

Audrina är i sämst skick i nuläget,
 stackaren har hög feber och slem hosta och snorig.
Kevin har än så länge bara feber och ont i halsen.
Bastian har slem hosta.
Och jag har tonvis med snor i min näsa....
Och Jocke mår fin fint!

Så nu är träningen som borta denna vecka ,,hoppas jag blir frisk fort ...
Vill ju träna!!

Så vad händer denna helgen förutom att ta hand om tre sjuka barn , höra hur trötta och griniga dom är,?
Knappt någe sömn, jo försöka friskna till och sova dom chanserna man får...
Blir inte så mycket mer tyvärr!

Ha en trevlig helg alla ni som kan!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0