Äntligen dags

I morgon kör jag på
ja imorgon börjar jag ,
bara längtar tills träningen .
Fixade så att jag fick barnvakt till Bastian så att jag kommer iväg till Itrim klockan 11.00.

Och så börjar jag jobba imorgon kväll/natt
ska bli skönt!
Då e ju både jag och Jocke hemma om dagarna!
Jag jobbar ju jour natt vilket innebär att jag sover på jobbet och kommer hem på morgonen!

Planeringen till dopet går ju sådär nu ,
servetterna är i fullgång och görs av min syrra!
Jag har ju självklart gjort några ja med men vi kan ju inte alltid sitta tillsammans , vilket då måste behövas!
Men vi testade Bastians kostym som han ska ha på dopet, den passade som handen i handsken .
Men nu hoppas jag bara att han inte växer så mycket tills den 30:e.
(sätter in bilder senare på Bastian)

Audrina är på dagis nu vilket känns tomt men samtidigt skönt för då hinner jag ju gosa med Bastian , vilket kanske inte blir lika mycket när Audrina e hemma.
Audrina är ju mammas flicka!
Så hinner jag andas också.

Men snart dags och hämta henne igen!

ses o hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0