Dag 3-4

Igår gick jag in i Ketanfasen vilket var jätte skönt,
går inte runt hungrig nu hela tiden utan nu är de helt perfekt.
Det går jätte bra faktiskt , dum som jag e så väger jag mig dock varje dag men vet ni den visar - 5.3 kg!
Kan det verkligen stämma?
I sånt falla kommer jag kunna slå mitt rekord på Itrim första veckan för då gick jag ner 7 kg på en vecka !
Bara nu våran våg stämmer ....
Men det går neråt ialf!
Är så stolt över mig själv , klarade av frestelserna från igår när vi var och handlade till fredagsmyset ,visst det kändes lite jobbigt när jocke plockade smågodis....
Han tog ju mina favvo godisar Lys melk men inte bara för att vara elak utan Audrina älskar dom också!
Även om Jocke och barnen snaskade godis hela kvällen så var jag faktiskt inte sugen.

Jag har blivit bästa vän med min vattenflaska...
Vatten det hjälper!
 Idag gick jag igenom kläderna i garderoben , bara längtar tills jag kan ha mina favvo kläder igen!!
Och att få shoppa en helt ny garderob...
Men det e inte så långt borta nu...
Jag kommer att klara det här det vet jag!
Känns så bra nu!
Har nu tränat 3 gånger denna vecka men det ska bli 4 gånger
ska ju täna imorgon också.

Undrar varför det känns så bra nu?
Men Jocke säger att jag har en stark karaktär och att om jag bestämt nåt så utför jag det också.
Och en stark viljestyrka.
Jag har ju en sån underbar man som pushar mig hela tiden han finns där hela tiden ,,när det blir som jobbigast.
Han kommer ge mig massor av tid till att vara hemifrån nu tack vare träningen ...
Tack min älskling!
Love U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0