förresten ...

Audrina blev ju 18 månader den 3/1
stort grattis till våran lilla prinsessa!

Vi är på busborgen i Västerås och Audrina äter mammas glass!!
Vi älskar dej!
9300 gram och 78,5 cm lång

Du kan mycket nu hjärtat,
- Kan prata -2 meningar så som -mammas kudde m.m.
-Har en egen vilja när det gäller att välja kläder puuuh så vi bråkar med dej när du väl har bestämt dig!
-Busa i massor
-Förstå enkla uppgifter så som och kasta blöja m.m.
-Sätta på dej skor
- Visa kroppsdelar så som näsa och öga m.m.
-Även säga själv vart kroppsdelarna sitter
Rolllekar med dockor och med leksaks köket i ditt rum
-Du säger vems saker det är ,alltså skilja på vems jacka det är t.ex.
-Sjunga "lilla snigel akta dig"
- rörelserna till imse vimse spindel

.......................................
Bastian blev ju 6 månader den 8/1
Grattis våran lilleman

Bastian i gåstolen i busborgen!
Älskar dej!
6660 gram och 64,5 cm lång!

Du kan också mycket nu plutten kanske inte lika mycket som storasyster!
- Gripa tag i leksaker
- få fast dina fötter
-äta burkmat eller egen gjord mat
-skratta
-le
-Joddla
-sitta i gåstol
-uppmärksammar allt som sker runt omkring dig

..........................................

Utvecklingen på barnen går fort!
Kevin läser jätte duktigt
Han blir allt bättre på att skriva men det krävs mer övning på det!
Han är duktig här hemma när han sätter den mankeln till , han kan hjälpa till
men dem små barnen !
Fixa sin frukost då jag inte alltid hinner hjälpa till med det!
Just nu har han drabbats av ett konstigt virus
som gjorde att han fick utslag i hela kroppen och i ansikte han fick även feber!
Stackaren men nu är han på bättringsvägen !


Snart börjar jag jobba
var ju på ett personal möte för nån vecka sen
längtar tebax faktiskt.
Ska bli skönt att vi båda är hemma om dagarna då det är som jobbigast med små barnen!

Har heller inte berättat att jag håller på att gå ner i vikt har lyckats gå ner 6 kg på 6 dagar!
Såå glad att jag äntligen har börjat igen !
'Men jag kommer alltid få kämpa med min vikt då jag har en hormonell sjukdom!
Men men ...Men nu ska jag gå ner igen orkar inte annars!
Lycka till mig!

Ha en bra dag!

PUSU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0