Nu börjar jag igen...

Jaha då var det nytt år och ett sånt år då jag inte är gravid!
För dom som inte vet så har jag varit gravid under två års tid inte sammanhängande såklart men väldigt tätt inpå !
Men nu ska jag börja tänka på mig och min kropp!
Ska återvända till Itrim
och gå ner alla mina förbaskade extra kilon som jag verkligen inte vill ha kvar!
Så nu ska jag försöka hinna gå ner ialf 25 kg till sommaren om inte mer!
Men vågar inte satsa på mer kilon , har ju ett delmål först ju!
Men jag vet ju att jag klarar det för det gjorde jag sist!
Jag gick ju ner hela 37 kg sist på bara ett halvår!

Jag var och skrev på papper igår så på måndag börjar jag!
Fast jag har ju klarat av att några kg själv innan!
Träning på måndag!
Ska faktiskt köra hårt nästa vecka med träningen för jag vill ju komma igång!
Det blir nog bara en vilodag nästa dag!

Känns så skönt att jag tog det beslutet,
är såå glad kan jag lova!
Det var som en gnista tändes inom mig!
Nu jäklar ska det ske!
Sist hann jag ju inte gå klart itrim för jag blev ju gravid!

Det blev ju billigare denna gången för jag hakade på ett sånt kanon erbjudande också , halva priset hela året!

Såå nu hoppas jag att J hör av sig så att jag vet att vi kan börja denna resa tillsammans!

Önska mig lycka till!

Jag fixar det jag vet det!


Kommentarer
Postat av: Mira

Vet också att du fixar det!! =) Kram!

2010-01-17 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0