Skallebank med soppa!

Jag är inne på andra dagen med mina magiska soppor!
Jag valde skogsbärs smak och det slinker ner faktiskt även om det nu inte är en gourmé´mat precis men det funkar!
Har även varit duktig med och träna ,
tränade igår och idag!
Trodde faktiskt att jag skulle va helt slut men jag var visst inte såå otränad som jag trodde!
Visst har jag träninsvärk men det är ju som sakt inge fara!

Fast idag är det jobbigt med att bara äta soppor , har huvudvärk, trött ,frusen!
Men jag vet att detta kommer att gå över, bara jag går över till ketanfasen snabbt!!!
Har även gått på toan stup i kvarten!
Min våg här hemma visar -2,8 kg redan och det har knappt gått två dagar! Men visst är det bara vätska men kg som kg!
Ännu mera motiverad nu!
Jobbigt just nu men jag vet att jag fixar det!

Jobbet väntar i kväll/natt.
Sen träning i morgon!

Håll tummarna att jag hamnar i ketanfasen imorgon så jag slipper att ha ont i huvudet!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0