Jobbig morgon...

Ibland är det så att man inte alltid har såå mycket tålamod som förälder,
en sån morgon råkade vi ut för idag!
Det är inte en dans på rosor att vara föräldrar!

Klockan 4.50 på morgonen slår Audrina upp sin dörr och letar efter oss (stackaren vet ju inte att klockan är så tidigt) Hur förklarar man det till en knappt 2 åring?
Nä det var bara att ta upp Audrina i våran säng och vi trötta som bara den.
Audrina rullar runt och runt i våran säng vilket man stör sej på rätt fort trötta som vi är!
Och Audrina vaknade ju inte på sitt bästa humör kan jag lova utan det var skrik och bråk ..
Hon lyckades ju väcka sin lillebror också, då var ju våran morgon igång igen...
Kände hur grinig jag själv var , nää den här dagen kommer inte att vara lätt, men sen har man ju min älskling som lät mig sova i en halvtimma så vid kvart över 6 kliver jag upp ur sängen(man kan inte sova här hemma -så mycket ljud) och hoppades på det bästa ...

Så mera tålamod önskar man sig väldigt ofta!

ÄLSKAR mina barn över allt på denna jord men dom kan faktiskt vara väldigt jobbiga ibland !
Hoppas bara att det inte är bara jag som känner så!?

....................................

Förövrigt så har vi varit iväg och fixat bilen (AC:en har varit urfunktion)
Nu funkar den igen !
Har även varit på ÖB och rusta , lite trevligt var det!

Jobbet väntar på mej inatt , hoppas bara jag orkar med att jobba , efter en sån kaotiskt morgon!





Kommentarer
Postat av: Kornelia

Stackare där :/ Hoppas natten blir lugn så du får vila lite. Tack för din kommentar :) Kram!

2010-06-09 @ 12:42:55
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0