Lill prinsen...

Blir ju 11 månader idag (9 månader utvecklingsmässigt), kan inte fatta att tiden har gått så fort!
Bastian våran lilleman älskar dej mitt hjärta!
Du kan
- Sitta
- Joddla -papa mama
- Skina upp som en sol när du ser din storasyster och lyckas busa till det med henne
- Stå upp med stöd,fast lat med att ställa dig upp själv!
- Dricka ur sugrör
- Dricka ur pip mugg
- Leka i sandlådan och äta massvis med sand!

Vikt och längd får vi veta på fredag!

GRATTIS!


Våran lille goding!

Och så har vi ju våran lilleprinsessa också som blev 1 år och 11 månader den 3:e Juni
Grattis vårat hjärte gull!
Du kan
- Gå ner/upp för trappor
-Busa i massor
- Prata massor (blir chockad varje dag)
- Sjunga
-Lägga pussel
-Räkna upp till 10
Ja listan blir lång om jag fortsätter....

En riktig oboye puss vill hon ha!

-------------------------------------

O yes skattepengarna kom idag!
Gissa om man blev lycklig , har ju fått shoppa idag!
Det mesta till våra barn såklart!
Fick ju dessutom jämnställhetsbonuset också vilket betyde att vi fick betydligt mer än vi räknat med!
TACKAR och bugar!
Mycket ska ju sparas till våran semester!

Kevin blev ju allt nöjd han fick ju avslutningskläder och skor , solbrillor och en ny fortboll...
Audrina fick ännu mera sommarklänningar ni vet dom där billiga på H&M och nya skor! Vilket hon tjatade sig till tills vi köpte dom.
Bastian fick nya sommakläder han med och nya sandaler.

Ja en riktigt bra dag idag!


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Ja det är skönt med lite pengar, jag har nu köpt kläder till Gabbe och jag hoppas han blir supernöjd :D Hade behövt köpa till han jacka oxå men det får jag ta senare. Underbart söta era barn och inte konstigt dom är så duktiga för dom har ju så duktiga föräldrar :)

2010-06-09 @ 10:42:38
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0