Lite motion

Ska de bli hos Axelssons!
Ja idag ska älsklingen fixa sig en cykel , sedan ska vi fixa en cykelkärra till våra småttingar ,
sen ut och cykla när älsklingen har bytt slangarna på min cykel!
Det ska bli riktigt skojj , det var många år sen vi cyklade !
Hoppas bara att vädret är på våran sida!

Håller bara tummarna att cykelkärran finns på JULA ,
den var rätt skapligt billig!
Vi brukar ha otur med sånt, brukar vara slut osv...

Bastian har äntligen fått sin lilla tand nu , men den syns inte mycket , men nu har den spruckit igenom!!
Tror däremot att det är två st till som är på väg upp!
Nu går det undan!

Blev en lunch på MC idag , vi kände inte för oss att laga mat idag!
Köpte en burkmat åt Bastian , han har ju inte gillat burkmat !
Men nu går det få i han det igen!
Det kan va rätt skönt ibland för han äter ju trots allt två lagade mål om dagen, vilket innebär mycket matlagning här hemma!

Men snacka om ångest jag har efter Mc,
fast jag kunde ju köpt sallad men jag gillar ju inte deras sallad tyvärr!
Men nu ska vi ju ut o förbränna kalorier!!!

Har inte många arbetspass kvar
-7 st om jag ska va exakt, sen bär det av på semester!
Hoppas på en kanon sommar i år!

Ha en bra dag alla , ingen som ska med ut o cykla sen???


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Hoppas ni får underbar vecka i Kalmar, att solen skiner varje dag och värmer er. Kommer att saknar er!

2010-06-17 @ 09:37:25
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0